Hanyagság, lustaság és persze a tanulás

-Neked nincs véletlenül egy blogod?
-De-de van, csak már benőtte a pókháló...
-Miért mondod ezt? Én olvastam rendszeresen, nekem tetszett nagyon!
-Na meglátom mit tehetek ;)

Igen... ez egy átlag beszélgetés volt köztem és pár olvasó között. Sajnos elmaradtam, nem volt időm, lusta is voltam, iskolába is járok, beadandókat készítek, minden mással foglalkozom csak a bloggal nem. Sajnos túl sok volt nekem és sok mindent akartam egyszerre csinálni csak az idő relatív én meg nem tudom rendesen beosztani a relatíve sok időmet... :\ Ezen próbálok változtatni és ki is találtam, hogy mivel fogok! 

Folyamatosan minden hónapban (talán) akad egy-két webáruház, ahol borzasztóan mocskosul olcsón (INGYEN!!!!!) adnak játékokat. Itt gondolok az Originen az On The House akciókra vagy Gog.com stb. Nos, ezeket az ingyenes játékokat sorra én is begyűjtöttem (és még fogom is :P). Ezekről fogok majd leginkább írni, sztorizgatni, mesélni, beszámolni és persze linket meg egyéb dolgokat fogok elétek tárni, amikhez persze kaptok majd elérhetőségeket is. 

MetroUI-Other-Origins-icon.png
Még egy kellemes hír (számomra legalább is az), hogy újra belemerültem a Hearthstoneba, így hamarosan arról is fogok írkálni tippeket és egyebeket. Továbbá nagyon szemezgetek az új World of Warcraft kieggel is. De mindent a maga idejében! Remélem sikerül újra beizzítani a blogot, addig is jó játékot mindenkinek! ;)

Palibácsi

Pali_bacsi 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://nanoretro.blog.hu/api/trackback/id/tr896908159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.01.06. 20:22:06

kíváncsi vagyok meddig baszakodnak még a WoW-al, tényleg ennyire nem unják, hogy két éve nem lehet leverni a healereket?

sajnos megint leszedtem mondom megnézem már mennyiben változott, 7 spec hiányzik a hunteremtől, alig van már mivel lőnöm, a BG-ket elbaszták de totálisan, mennyire kell beessen a játékosok száma, 6,5-nél jár ami még mindig szép, de lassan és biztosan megy lefele
süti beállítások módosítása