LoLozzunk magyarul!

Húsvét utáni kedd nem is indulhatna szebben. Végre magyar klienssel köszönt minket a League of Legends. A frissítést automatikusan elvégzia a launcher és utána csak át kell állítanunk a nyelvet magyarra. Ki is próbálgattam a meglévő hőseimnek a hangjait és hidegrázva (pozitív hidegrázás) hallgattam az országunk szinkronszínészeinek változatos hangzásvilágát. Direkt nem álltam sehogy hozzá ehhez a dologhoz, csak vártam simán és gondoltam majd lesz valami. Nagyon tetszik és furcsa, ám hozzá lehet szokni idővel, hogy anyanyelvemen játszhatom a LoL-t. Játszanom még nem sikerült, de hamarosan sort kerítek arra is, hogy játékközben is élvezhessem, ahogy magyarul hozzám szólnak a kis yordle-k és barátaik. Egyenlőre még csak ennyit kaptunk, de ez is már rengeteg a Riottól! Ígérnek még nagyon sok dolgot, mint a magyar youtube csatorna, teljesen magyar hivatalos weboldal és fórum és még sok más, amiről még nem is tudunk. Aki játszik és még nem frissítette az most tegye meg és próbálja ki, hátha tetszeni fog! (vegyetek fel nyugodtan játékban, nem vagyok profi gamer csak hobbiból játszom :) nevem: Palibácsi)

Egy kis kedvcsináló videócska:

 

Pali_bacsi 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://nanoretro.blog.hu/api/trackback/id/tr26067834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2Marci2 2014.10.28. 23:48:42

Sziasztok! Tetszik a blogotok! Folytassátok! ;)
süti beállítások módosítása