Bemutatkozás

Üdvözlök Mindenkit!

Az én nevem: Pali bácsi. Induljunk talán a blogtörténet elején… Mióta megkaptam az első számítógépemet, azóta rengeteg jobbnál jobb játékot tapasztaltam meg testközelből. Minden műfajból voltak kedvenceim. Ahogy nőttem, úgy izmosodtak a PC-k konfigurációi, a játékok követelményei és emellett maguk a játékok is. Így 20 éves fejjel azon kaptam magam, hogy eltűntek azok a régi jó játékok, amikkel anno mindenki játszott. Félreértéseket elkerülve nem azt szeretném írni, hogy az új játékokat nem szeretem annyira, mint a régieket, csak hiányzik az az atmoszféra, amit adtak. Nagyon sokat gondolkoztam, hogyan is lehetne az új generáció elé tálalni vagy éppen a felnőtteket újra rávenni, hogy kicsit kikapcsolódjanak a régi és elfelejtett PC-játékokkal. Rengeteg idő és bíztatás után rájöttem a megoldásra, ehhez persze szükségem volt egy-két mentorra (szó lesz későbbiekben róluk is!). A megoldás nem más, mint a KRITIKA!!! Azt vettem észre magamon, hogy ha elolvasok vagy megnézek egy filmkritikát, akkor elkezd érdekelni a film, ezután már a saját szememmel akarok meggyőződni róla, hogy tényleg jogosan mondták-e, amit mondtak. Épp ezért a blogom a régi és az új PC-s játékok kritikáival fog foglalkozni, amiket majd jómagam írok. Ez a dolog nálam még eléggé gyerekcipőben jár, ez a blog egyfajta projektcsoport kiindulópontja. Gondolkoztam még azon is, hogy lehet vlogot kellene indítani, de nincs meg hozzá a kellő önbizalmam, hogy kamera elé álljak :. Egy szónak is száz a vége: tanácsokat és építő jellegű kritikákat szívesen fogadok, akár levélben, akár kommentben.

Jó olvasgatást, és persze kellemes játékot Minden Kedves Olvasómnak!

Pali bácsi

 characters.jpg

Hát akkor vágjunk is bele!!!

Pali_bacsi szólj hozzá
Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://nanoretro.blog.hu/api/trackback/id/tr454557717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása